Lisämaksulliset palvelut

Kirjalliset lausunnot ja toimeksiannot

Jäsentaloyhtiöt voivat epäselvissä ja kiistanalaisissa asioissa pyytää kirjallista lausuntoa Kiinteistöliitolta. Kiinteistöliiton kirjallisen lausunnon perusteella varsin usein saadaan asia ratkaistua ilman kallista, raskasta ja riskialtista oikeusprosessia.

Kirjallinen lausunto on maksullinen palvelu, joka on käytetyn työmäärän mukaisesti hinnoiteltava jäsenhintainen palvelu. Mahdollisessa oikeinkäynnissä Kiinteistöliiton kirjallinen lausunto on mlyös hyvä selkänoja ja tuki taloyhtiölle.

Lausunto perustuu aina jäsentaloyhtiön toimittamiin tietoihin. Jäsentaloyhtiö vastaa riittävien ja oikeellisten tietojen toimittamisesta.

Varsinaisia toimeksiantoja ei tarjota palvelumuotona, mutta yhtiöjärjestyksen muutoksia ja pienimuotoisia asiakirjaen laatimisia on mahdollista tilata erillistä korvausta vastaan.

Lausunto- ja toimeksiantopyynnöt tulee toimittaa ensisijaisesti sähköisesti osoitteeseen toimeksiannont@kiinteistoliitto.fi tai vaihtoehtoisesti postitse Kiinteistöliitto, toimeksiannot, Annankatu 24, 3. kerros, 00100 Helsinki. Lausunto- ja toimeksiantoprosessi alkaa, kun yhtiö on vastaanottanut Kiinteistöliitolta tilausvahvistuksen.

Huom!  Kiinteistöliitto ei palauta lausuntoja varten toimitettuja materiaaleja.

Juridiset jäsenneuvontapalvelut - hinnasto 2018

Kaikille avoin maksullinen neuvontapalvelu

Kiinteistöliiton maksullinen neuvontapalvelu toimii numerossa 0600 0 1122 maanantaista torstaihin klo 12 -16. Neuvontapalvelun hinta on 1,98 euroa/minuutti + paikallisverkkomaksu. Maksupalvelulain muutoksesta johtuen puhelinoperaattori katkaisee neuvontapuhelun 13.1.2018 alkaen puhelukohtaisen 50 enimmäiseuromäärän täyttyessä 25 minuutin 15 sekunnin kohdalla.