Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi - kotisi asialla

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi on asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia. Jäsenemme saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon sekä kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomen palvelukeskus perustettiin Kotkaan v. 1999. Palvelukeskuksessa toimii neljä kiinteistöyhdistystä

• Etelä-Karjalan Kiinteistöyhdistys, Lappeenrannan talousalue
  • Etelä-Kymenlaakson Kiinteistöyhdistys, Kotkan ja Haminan talousalueet
  • Imatran Seudun Kiinteistöyhdistys, Imatran talousalue
  • Pohjois-Kymen Kiinteistöyhdistys, Kouvolan talousalue

Yhdistykset ovat valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliitto ry:n jäsenjärjestöjä. Suomen Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta noin 32.500 jäsenkiinteistöä, joissa asuu noin 2 miljoonaa suomalaista.

Suomen Vuokranantajat ry palvelee yksityisiä vuokranantajia vuokra-asumiseen liittyvissä asioissa.

Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää yhdistyksen ja liiton kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palvelumuotoja.

Liity jäseneksi järjestöön, jonka jäsenyys kannattaa!