Hyödynnä Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenpalveluja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Sähkösopimukset

Yhdistys neuvottelee sähkön puitesopimukset paikallisten sähköyhtiöiden kanssa. Sopimukset koskevat jäsentalojen kiinteistösähköä. Taloyhtiö pääsee sopimuksen piirin, ilmoittamalla siitä halukkuutensa sähköyhtiölle, jolloin solmitaan sopimus taloyhtiön ja sähköyhtiön välillä.

Jäsenalennus polttoöljystä

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi ja Neste Oil ovat sopineet polttoöljyn jäsenalennuksesta Kiinteistöyhdistyksen jäsenkiinteistöille. Päivän hinta määräytyy toimituspäivän ja paikkakunnan mukaan. Hintatiedustelut ja tilaukset numerosta 0200 11311 arkisin klo 7 - 17. Tilattaessa tulee ilmoittaa alueellisen jäsenyhdistyksen nimi sekä jäsennumero.

HTHJ -verkkokurssi taloyhtiön hallituksen jäsenille ja puheenjohtajille

Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen - verkkokurssikokonaisuus antaa hyvät eväät hallitustyöskentelyyn. Lisätietoja

HTHJPLUS - verkkokurssi puheenjohtajille

Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä - tietoa, taitoa ja vinkkejä hallituksen puheenjohtajuuden menestykselliseen hoitamiseen. Lisätietoja

Toiminnantarkastuksen perusteet - verkkokurssi

Kurssilta saa kattavat ja pätevät tiedot toiminnantarkastuksen tekemiseen. Lisätietoja

Hallituksen tehtävät ja vastuut - jäsenille maksuton verkkokirja

Kiinteistöliitto tarjoaa maksutta jäsentalojen hallituksille käyttöön "hallituksen tehtävät ja vastuut" - kirjan, jonka on kirjoittanut Kiinteistöliiton päälakimies Jenni Hupli. Kirja kertoo, mitä taloyhtiön hallituksen tehtäviin kuuluu ja mikä on hallituksen rooli isännöitsijän valvojana sekä yhtiökokouksen päätösten toimeenpanijana. Kirja on maksutta luettavissa jäsensivuilta.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistöalan Kustannus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 20 % alennuksen (vuosi 2018) kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tarkemmat tiedot osoitteesta https://www.kiinkust.fi/kiinteistoliiton_jasenedut

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä voivat tilata lisävuosikerran hintaan 25 euroa, joka kolmas lehti samalle jäsenelle on maksuton. Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta www.kiinteistolehti.fi