Hyödynnä Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenpalveluja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

HTHJ -verkkokurssi taloyhtiön hallituksen jäsenille ja puheenjohtajille

Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen - verkkokurssikokonaisuus antaa hyvät eväät hallitustyöskentelyyn. Lisätietoja

HTHJPLUS - verkkokurssi puheenjohtajille

Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä - tietoa, taitoa ja vinkkejä hallituksen puheenjohtajuuden menestykselliseen hoitamiseen. Lisätietoja

Toiminnantarkastuksen perusteet - verkkokurssi

Kurssilta saa kattavat ja pätevät tiedot toiminnantarkastuksen tekemiseen. Lisätietoja

Hallituksen tehtävät ja vastuut - jäsenille maksuton verkkokirja

Kiinteistöliitto tarjoaa maksutta jäsentalojen hallituksille käyttöön "hallituksen tehtävät ja vastuut" - kirjan, jonka on kirjoittanut Kiinteistöliiton päälakimies Jenni Hupli. Kirja kertoo, mitä taloyhtiön hallituksen tehtäviin kuuluu ja mikä on hallituksen rooli isännöitsijän valvojana sekä yhtiökokouksen päätösten toimeenpanijana. Kirja on maksutta luettavissa jäsensivuilta.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistömedia Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 20 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tarkemmat tiedot osoitteesta Kiinteistöliiton jäsenedut - kiinteistomedia

Suomen Kiinteistölehti

Jäsenyyteen sisältyy Suomen Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä voivat tilata lisävuosikerran hintaan 25 euroa. Tilaa lisävuosikerta tästä