Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi hakee toiminnanjohtajaa

Julkaistu: 16.05.2024

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi hakee toiminnanjohtajaa vastaamaan Kaakkois-Suomen kiinteistöyhdistysten toiminnan johtamisesta. Toimipaikka sijaitsee Kotkassa. Hakuaika päättyy su 26.5.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä uusiin haasteisiin haemme uutta toiminnanjohtajaa vastaamaan Etelä-Kymenlaakson kiinteistöyhdistyksen sekä muiden Kaakkois-Suomen kiinteistöyhdistysten toiminnan johtamisesta.

Toiminnanjohtaja vastaa Etelä-Kymenlaakson kiinteistöyhdistyksen sekä muiden Kaakkois-Suomen kiinteistöyhdistysten toiminnan johtamisesta sekä kehittämisestä yhdessä jäsentensä, toimielintensä, sidosryhmiensä sekä alan asiantuntijoiden ja päättäjien kanssa. Toiminnanjohtajana vastuullasi on  jäsenneuvonta ja –hankinta sekä markkinointi. Järjestät mm. koulutustilaisuuksia, koulutat tarvittaessa sekä johdat ja olet mukana sähköisten, koko ajan kehittyvien palvelu- ja toimintamallien kehitystyössä.

Hallitset yhteistyöverkostojen rakentamisen sekä viihdyt kentällä eri sidosryhmien, nykyisten ja tulevien jäsenten, asiantuntijoiden sekä vaikuttajien parissa. Olet jo ansiokkaasti vienyt läpi muutoksia selkeästi suuntaa näyttäen ja innostaen ympärilläsi työskenteleviä. Omaat hyvät vuorovaikutus-, neuvottelu- ja yhteistyötaidot. Kiinteä toimipaikkasi on Kotkan palvelukeskuksessa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

• aitoa kiinnostusta toimialaa kohtaan

• aloitteellisuutta, innovatiivisuutta

• hyviä suullisia- ja kirjallisia viestintätaitoja

• kykyä verkostoitua ja esittää selkeästi näkemyksiä myös julkisuudessa

Toivomme sinulta:

• laajapohjaista näkemystä kiinteistöalasta; erityisesti omaat asunto-osakeyhtiötuntemusta

• ymmärrystä toimintaympäristöstä ja sen muutoksista

• vähintään opisto/AMK-tason peruskoulutusta

• vahvan ja useamman vuoden työkokemuksen

Eduksi tehtävän hoidossa katsomme kokemuksesi johto-, koulutus- tai asiantuntijatehtävistä sekä myönteisen näkemyksesi digitalisaation mahdollistamista valtavista kehitysmahdollisuuksista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, haasteellisen tehtäväkokonaisuuden, laajan kontaktiverkon, vastuullisen työn sekä mahdollisuuden vaikuttaa alan asioihin. Toiminnanjohtajan työ edellyttää liikkumista koko Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomen toiminta-alueella.

Lisätietoja tehtävästä voi kysyä Mercuri Urvalin konsultti Ari Rantalalta, p. 040 8227 042. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen osoitteessa www.mercuriurval.fi (viitenumerolla FI-18140) viimeistään sunnuntaina 26.5.2024.

Yrityksestä

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi on asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Etelä-Kymenlaakson Kiinteistöyhdistys toimii Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomen palvelukeskuksena, tarjoten palvelujaan myös Etelä-Karjalan, Imatran Seudun ja Pohjois-Kymen Kiinteistöyhdistyksille. Kiinteistöyhdistysten jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia, joille tarjotaan neuvonta-, koulutus- ja tietopalveluita. Yhdistykset ovat valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliitto ry:n jäsenjärjestöjä. Suomen Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta noin 33.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu noin 2 miljoonaa suomalaista.

Lue lisää https://kaakkois-suomi.kiinteistoliitto.fi/