Webinaari - Yhtiökokous haltuun

26.03.2020 klo 17.00 Adobe connect - verkkopalvelu

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi järjestää yhteistyössä Kiinteistöliiton kanssa  "Yhtiökokous haltuun" - webinaarin torstaina 26.3.2020 klo 17:00-19:00 Kouluttajina toimivat liiton apulaispäälakimies Kristel Pynnönen, talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen sekä kehityspäällikkö Jari Virta. Koulutus järjestetään etäyhteydellä eli voit osallistua koulutukseen mistä vain, vaikka omalta kotisohvaltasi.

Koulutuksessa käydään läpi yhtiökokoukseen liittyvää juridiikkaa, taloutta ja tekniikkaa, jotka kaikkien pitäisi tietää toimiessaan hallituksessa. Kiinteistöliiton neuvonnassa kuullaan jatkuvasti kysymyksiä, jotka liittyvät näihin perusasioihin ja tämän takia näitä tärkeitä aiheita valotetaan tässä koulutuksessa.

Webinaaria pääsee seuraamaan 100 ensin ilmoittautunutta.
Ilmoittautuminen viimeistään 22.3.2020 klo 23:59.

Ilmoittautuneille lähetetään maanantaina 23.3. sähköpostia, jossa on täydelliset ohjeet ja linkki webinaariosallistumista varten

Webinaari on jäsentalojen edustajille maksuton.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.

Pidätämme oikeuden muutoksiin!