Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 04.04.2020

Varatoimitusjohtaja, DI Timo Nieminen Kauniaisista jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana. Varapuheenjohtajina jatkavat ekonomi Olavi Merikanto Espoosta, kiinteistöneuvos Pertti Satopää Liedosta ja toimitusjohtaja Harri Järvenpää Tampereelta. Liiton puheenjohtajan ja varapuheenjohtajien kaudet ovat vuoden mittaisia.

Kiinteistöliiton hallituksen jäseniksi kaudelle 2020-2022 valittiin toiminnanjohtaja Joonas Grönlund Lappeenrannasta, yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, asianajaja Olavi Kailari Porvoosta, kenttäpäällikkö Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta, toimitusjohtaja Juhani Simpanen Kuopiosta, toimitusjohtaja Tuukka Tuomala Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Janne Tuominen Pirkkalasta ja toimitusjohtaja Mikko Vapanen Raumalta.

Hallituksen jäseninä jatkavat kaudella 2019-2021 riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, toiminnanjohtaja Olli-Veikko Kurvinen Helsingistä, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, hallintojohtaja Ulla Maija Lehtonen Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, maa- ja metsätieteen kandidaatti Paul Nouro Helsingistä, projektipäällikkö Anja Pujola Tampereelta, talouspäällikkö Hannu Sjöblom Espoosta ja johtaja Mika Vesterinen Helsingistä.