Etelä-Karjalan Kiinteistöyhdistys

Etelä-Karjalan Kiinteistöyhdistys on perustettu vuonna 1910. Kiinteistöyhdistys on asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, vuokrataloyhtiöitä, toimitilakiinteistöjä sekä muita kiinteistönomistaja tahoja.

Yhdistyksen toiminta-alueena on Lappeenrannan talousalue. Jäsenmäärä on tällä hetkellä 484 asunto- ja kiinteistöyhtiötä. Jokainen uusi jäsenyhteisö lisää kannanottajemme painoarvoa ja parantaa palveluresurssejamme. Jäsenemme saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon sekä kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi tuottaa yhteistoimintasopimukseen perustuen jäsenpalvelut Etelä-Karjalan Kiinteistöyhdistykselle.